You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - הפועל כפר סבא חושבת לטווח ארוך
דרך ארוכה עד שהגיע לכפר סבא. יובל פרידמן לצד סוכנו, עומר שרון (צילום: מדיה הפועל כפר סבא)

נוער - הפועל כפר סבא חושבת לטווח ארוך

הפועל כפר סבא החתימה במהלך השבוע שני שחקני קישור, ששיחקו בשורותיה בהצלחה ובעונה הקרובה צפויים להשתלב גם בסגל הקבוצה הבוגרת

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

הפועל כפר סבא היא אחת מהקבוצות המפתיעות ביותר בעונה האחרונה בליגת העל. הקבוצה מהשרון, ששבה לליגה הבכירה, הצליחה למרות אמצעים צנועים לסיים את העונה במרכז הטבלה תחת הדרכתו של אדם לם, שיאמן את הפועל רמת השרון בעונה הקרובה. בעונה הקרובה יוביל את הקבוצה דן קובליו, שהוביל את קבוצת שנתון 2007 לשתי זכיות רצופות באליפות מחוז צפון של הליגה הארצית - מהן זכייה בעונה האחרונה עם קבוצת נערים א' עם מאה אחוזי הצלחה. בקבוצה מהשרון רוצים להפסיק את הנדנדה בין ליגת העל ללאומית ועל כן, לא שוקטים על השמרים ועוד לפני תחילת האימונים מגיעים דיווחים על החתמות שחקנים, שלדברי ראשי המועדון, צפויים להשתלב גם בקבוצת הבוגרים.

בתחילת השבוע החתימה הקבוצה לשלוש עונות את הקשר האחורי, איתי שביט, יליד 2007, למרות שזה שיחק רק ארבעה משחקים עם קבוצת נערים א'. איך קורה, ששחקן ששיחק רק 4 משחקים בליגה הארצית של שנתון נערים א' זוכה לחוזה ארוך טווח בקבוצת הנוער? זה מה שקורה, כששחקן צעיר ומוכשר לצד 4 הופעות בקבוצת נערים א' משתלב בהצלחה גדולה בקבוצת הנוער, מופיע במדיה 23 פעמים - 14 מהם בהרכב וב-7 מהם משלים זמן משחק וגולת הכותרת - מסיים את העונה עם 4 שערים. איתי שביט משחק בהפועל כפר סבא משנתון טרום ב' ברצף. כשעלה לשנתון נערים ב' זכה לזימון לנבחרת נערים ב' ורשם בשורותיה שתי הופעות. השחקן משתייך לפרויקט האקדמיה של נבחרות ישראל.

עידן בן אבו, איתי שביט ועידן שום נציג הבעלים (מערכת ONE)
ירוק בנשמה. איתי שביט במעמד החתימה לצד סוכנו - עידן בן אבו ולצד נציג בעלי הפועל כפר סבא - עידן שום (צילום: מדיה הפועל כפר סבא)

אתמול הודיעה הנהלת הפועל כפר סבא על החתמתו לשלוש עונות. של הקשר ההתקפי יובל פרידמן (בתמונה בראש הכתבה). יובל פרידמן, יליד דצמבר 2005, משחק כקשר התקפי ובעונה האחרונה רשם 32 הופעות בכל המסגרות במדי קבוצת הנוער, ב-23 מהן עלה בהרכב ובחמישה מהמשחקים השלים זמן משחק מלא. במהלך העונה כבש 4 שערים.

בשונה מאיתי שביט, יובל פרידמן עבר במספר מחלקות נוער עד שהגיע להפועל כפר סבא: את דרכו החל בקבוצת טרום ג' של מכבי פ"ת, משם עבר לקבוצת טרום ב' של הפועל פ"ת ובסיום שנתון ילדים א', לאחר שלאורך השנים שיחק כחריג גיל, עבר לקבוצת נערים ב' של א.ס רמת אליהו, שבעונת האימון האחרונה של סוכנו, עומר שרון, זכתה באליפות מחוז דן 1 ועלתה לליגה הארצית. התחנה הבאה הייתה קבוצת נערים א' של הפועל הרצליה ובעונה שקדמה לזו האחרונה הצטרף להפועל כפר סבא, כבש שני שערים ותרם את חלקו לזכייתה באליפות לאומית צפון ובחזרה לליגת העל.


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...